I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 12 May 2011

today ! very happy !

pagi tadi kan , aku exam ! aku exam agama ! fav bhaii ! hohoho
sumpah susa gile . kenape aku bace ade yang tak masok ? kenape ? kenape? ustazah tak kesian kat saya ke ? penat tahu saya ulang kaji . heheh :)

tyme balek skola . aku tggu kat depan skola , aku pk nak blek uma , tapi adek angkat aku ajak celebrate befday adek angkat aku lagi satu ! jasmin ! heppy befday too you baby , hope kau pnjg umo , n dapat balak secepaT mungkin okayy dear :D Then kan kite org jalan kaki g MCD ramai ramai ! perghh tanak ramai plak org kat dalam tuh , korang tahu tak macam hape ? dah macam reban ayam dipenuhi anak anak ayam beratur nak amek nombor ! huhuhuhu ! yeahhh berapi aku kat situh ! air-cond dah lah tak rase . dah berape lame tak service doe ?

then dah bebulu , aku n adek adek angkat aku grak sebelah ! i mean KFC lah ! haha , dekat je tak jauh pon weyh !  1 tiang turon siket dah sampai ! lepak punye lepak kan . erma n intan kuwa bajet bajet nak beli lolipop kat kedai padahal kau beli tepong kan dek ? haha .. aku , tasya , isma n min pon gerak g padang futsal depan sekolah ! soe baby myera tggal kan bby kat KFC , alah myera kan nak jmpe mmbe kan kan . nak ikot kan tak sampai haty , sebab haty kite jaoh ! haha *mrepek je akk niy kan ! yeahh !

dah sampai kat padang tuh kan , intan n erma tak sampai lagi , padahal korang yang gerak dulu doe ? hmm tak pe tolak tepi okayy ! asal kan korang sampai ! yeahhh tyme budak LC dtg hehe ! baru kite men tepong , aku n erma yang rasmi kan . sebelom tuh masing masing dah bukak tudung !  erma keja min ! aku keja intan yeahhh go baby go ! hahah  korang pk sorang due jee kene ? semua kene okayy . terima kasih kepada erma  yang baling tepong depan depan sebelah kiri aku ! tepong tuh masok dalam telinge aku sayang ! kepale aku penuh tepong dah macam org tue weyh ! :0 ganti balek telinge aku yang mahal niy ! ceh ceh mahal lah sangat kan ! joke jee . memang padang tuh kiteorg punye . terjerit jertit . memekik terlolong , huh beshhh doe rase nak lagi lah !!! semua dah menggelupor dengan tepong ! suke gilak doe !
then kan semua nak balik ,, :( sedih tak pat men lagi lah jwb nye doe ! its okay len kali kite men tepong lagi eh .. kite jadi kan hari niy hari paling beshh !
loveyousomuchadekadekangkatkuhsemua !
muaaaaaaaaaaaaaaaaahhxxx !

No comments:

Post a Comment