I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 10 May 2011

tension gile !

vavie vavie vavie ! hari niy lah hari tension aku . memang , memang aku suke sngt buat aku tension !
esok exam math ! memang fav subject aku .. then bile study . otak tanak jalan . kau buat jem kan ! bagoss . !
aku dah siap bukak buku latihan .. semangat nak buat ,, bole plak tgn tanak gerak . ! stupid's ! macam dah tak tahu nak tuless ape dah doe ! sepatah haram pon tak tuliss ! memang jahanam !

ha kau pon same henset !BAJET lah nme SONY ERICCSON !  kau pk kau on off on off dah perfect lah eak ? bleyh bla lah buat perangai taik kau tuh ! fullkimak ! tyme tyme aku panas lah kau buat hal kan kan ! nape kau dah lame idop teringin nak maty cepat ke ? aku bole maty kan kau ,,, kalau kau dah rase bosan nak idop dengan aku weyhh ..
nahhh ! sekali aku baling ! asl kau idop ? aku tahu kau dah koma kan diri kau  . kat screen lampu menyale jee 24 jam ! funtart ! nak maty buat care maty tak payah nak koma koma bagai okayy!

No comments:

Post a Comment