I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 5 May 2011

sume bnde nak cite ! kau kesah ? k done !

hey hey hey ,,  siyess bosan . balek balek menghadap si segi empat yang mempunyai muke depan and bontot di belakang .. tahu plak kau panas aku ckp cm niy ! memang lah kau panas sebab aku tak cocok wayer usb cooler pad ! haha stupid ,

layan muke buku ? of course lah aku layan die . sebab aku simpati kat dye . dye selalu dipergunekan smpai jahanam okay , ade korang simpaty kat dye ke ? muke buku , kdang2 kau pon short kan. ceh ceh tak payah tipu . kau tahu nape aku tanak bgi muke sangat dekat kau . kalu aku bgi muke dekat kau . aku nak pakai muke ape ? cecite ? lagi pon kau dah ade muke kan , ,tak cukop lagi eh ? okay fine ! haha nanti kite cocok botox okay !

 blog ? omg ! tak penah nak tggl dari hidup aku . blog lah bestie aku sampai maty  haha ! jahanam betoll , kau pk aku siyes , haha gurau jee lah mengong ~
blog blog ! npe kau selalu wat aku tersenyum ek ? ha ape ? kau kate kau kacak+lawa ? eiyuuuuuuuuu haktuihhhhhhhh ! sory okay jawapan kau nak wat aku muntah dalam 1 baldi yang kecik+comel ! haha :) alahai kau majok ? lantak kau lah blog ! hissshh .. vavie !
okeng okeng tuka topic  , cite pasal kau pun tak gune gak kan . haha

due bnde alah yang membuat aku sygs sangat kat dye dan mempunyai bentuk badan yang menawan ,, erghh menawan lah sngt .. ! mempunyai satu mate besar n 2 telinge kecik , and and badan segi empat yang panjang  ! korang tahu ke ape bnde tuh ? tak tahu shut-up pless haha ! kadang kadang kalau jumpe segi empat .. mesti terserempak ngan kau kan segi empat memanjang ! haha . kalau aku pukol mmbe kau . mesti keluar bunyi yang tak diduga , kadang kadang bunyi kat disco eurhh LIKE A G6 , bunyi sedih . bunyi bunyi pon ade hehe

anak anak segi empat tuh selalu kene buli dengan aku , ahah nak tahu tak npe ? aku asek tekan tekan dye jee ouhh .. kadang kadang aku tekan ganas dohh bole tecabut a.k.a maty anak segi empat niy huhu . sory segi empat jangan mara eh . nanti aku panggang kau dalam oven MAMA aku yang HOT tuh ! haha

tikus ? memang selalu sangat kene buli . nak tahu spe buli dye ? tgok muke pon aku tahu , korang nak tahu jugak kan . haha  MY BONZER i mean DADDY ! kalu bapak ganas anak pon ganas jugak ken ken .. haha .. so semua bnde mane bole tak jhanam kalau perangai bapak n anak same yee dok ! piece !
tikus kadang kadang aku bengang dengan kau .. aku tekan kau je kau sendawa . asl aku tekan kau sendawa kan .deyh parya cube lah try besiol ke . kentut ke tak pe lah jugak . telinge aku niy dah bebulu dengar bnde yang same jee bunyi ! k fucker !

semua bende yang aku merepek niy ..korang mesti tahu kan ape .  so paham paham lah oke :)
segi empat jage anak anak kau leklok oke . t tak pasal pasal kene buli lebih terok dari ituh  haha .
segi empat memanjang jage mate n telinge kau okay ! t tercabut+hilang susah plak nak carik .. huhu
tikus jangan lupe pergi kelas vokal taw , biar kau maju , tuka bunyi kau tuh siket . tak de lah aku bosan nnti :)
muke buku kau jangan lupe cocok botox taw ! kalau buat pemedahan tuh aku rase mahal doe , aku tak mampu nak bayar , buat kacak kacak siket hakktuiiihh !
blog kau selalu di haty aku ! pundek ! kau jangan buat hal dengan aku , nanti aku balat kat cousin kau yang name BLOCK tuh .. aku suroh die BLOCK kau baru tahu ! haha :0

bye , take care you all yang aku sygs and sanjungi ! ergh ==' what ever daa . !

No comments:

Post a Comment