I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 21 April 2011

i need you , i miss you . i love you

hey , yaw how are you babe ? are you okeyh there ? oh ! me ?? i'm okeyh too !

 kau tahu ape maksud rinduw ?? tak tahu ke atau buat buat tak tahu eak !
dah dah jangan nak berdolak dalih dengan aku yaa ! aku tahu kau tahu kan , HAHAHA : D
aku rindu gile babi dengan kau doe , anak babi pon kalah nak rindu dengan mak die mcm tuh ! hoho ,
kau tahu nape aku rindu sampai macam tuh sekali ?
sebab aku perlu kan kau weyh , sumpah tak tipu ..
aku rinduw senyum kau , sebab senyum kau same dengan aku kot .  cume kau takde lesong pipit ! :)
aku rindu gelak kau , sebab kau susah nak gelak kan ? cehceh tak baik tipu  : D
aku rindu pipi kau , sebab pipi kau besh then pipi kau tuh tempat aku kiss kau kan . :p
aku rindu mulut kau , sebab mulut tuh lah yang buat kan aku lepas rindu dengan kau i mean kiss ryte ! HAHAHA
aku rindu lepak dengan kau , sebab tyme tuh banyak buat kite tergelak oke
aku rindu jalan dengan kau , sebab kalau jalan dengan kau kesana kesini ! patah balik pon jadi lah kan , kau tak penat ke ??  kadang kadang aku penat jugak tapi demi kau , aku tak kesah , kalau jalan dengan kau , penat aku banyak hilang oke :0 !
aku rindu pelukan kau , sebab pelukan kau tuh buat kan aku tak lepas dari kau , kau akan miliki aku selamenye ! harap kau selalu peluk aku , dan aku takan lepas kan pelukan kau sampai aku puas hati !

aku nak ingat kan kau bole tak ?
sebenarnye .
AKU PERLU KAN KAU !
sebab ..

AKU RINDU KAU !
sebab

AKU SAYANG SANGAT SANGAT DEKAT KAU !


FULLSTOP !!
ily , imy , iny !
muaahhhxx !

No comments:

Post a Comment